BOUROULITIS_LOGO_tel1 ΜΙΚΡΟ
  1.  Η αντικατάσταση γίνετε Εντός 10 ημερών κατόπιν συνεννόησης η με το αποδεικτικό η με φυσική παρουσία στο κατάστημα.
  2. Με το πέρας 10 εργάσιμων ημερών δεν γίνονται δέκτες οι επιστροφές και έτσι η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη.
  3. Αντικατάσταση ισχύει μόνο εάν το προϊόν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, σε περίπτωση που στο προϊόν ή στην συσκευασία έχουν δημιουργηθεί ελαττώματα εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη και το προϊόν δεν επιστρέφετε.
  4. Επιστροφή χρημάτων ισχύει μόνο σε περίπτωση που δεν υπάρχει προϊόν αντικατάστασης.
  5. Οι έξτρα χρεώσεις κουριερ , έξοδα αποστολής, τραπεζικές χρεώσεις δεν επιβαρύνουν την επιχείρηση κατά την επιστροφή αλλά τον πελάτη.
  6.  Σε περίπτωση που το προϊόν έρθει ελαττωματικό από εμάς οφείλεται να μας ενημερώσετε άμεσα με την παραλαβή του προϊόντος ή εντός 24 ωρών, σε αυτή την περίπτωση και αφού έχουν τηρηθεί όλοι οι παραπάνω κανόνες τότε η επιχείριση καλύπτει όλα τα έξοδα επιστροφής και αντικατάστασης του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τρόπος αντικατάστασης οφείλουμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας πίσω.
  7.  Σε προϊόντα που είναι ειδικής παραγγελίας και κατασκευασμένα ειδικά για κάποιον πελάτη, Δεν γίνονται επιστροφές!
  8. Για τις χρεώσεις από τράπεζες του εξωτερικού ή έξτρα χρεώσεις που προκύπτουν πέρα από αυτές που αναγράφουμε στους Τρόπους & Έξοδα Αποστολής η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη, το κόστος αυτών επιβαρύνει τους πελάτες και μόνον αυτούς.
  9.  Η φωτογραφίες των προϊόντων πολλές φορές έχουν μικρή απόκλιση από τα πραγματικά προϊόντα. Αυτό είναι φυσιολογικό αφού στην φωτογραφία δεν μπορεί να αποτυπωθεί αυτό που βλέπουμε. Σε αυτήν την περίπτωση η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη ούτε είναι αναγκασμένη να το δεχθεί πίσω. Αλλά ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το κατάστημα και να βρούμε μια λύση από κοινού.
  10. Εάν το νέο προϊόν που θα επιλέξετε, έχει υψηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφεται, τότε ο πελάτης οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς του ποσού. Εάν ωστόσο το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε η επιχείρηση μας πιστώνει στον αγοραστή τη διαφορά στην καρτέλα του για κάποια επόμενη συναλλαγή.
  11. Σαν επιχείρηση έχουμε όλοι την καλή διάθεση να εξυπηρετήσουμε όλους τους πελάτες και να σας βοηθήσουμε αν το επιτρέπουν οι κανόνες λειτουργίας μας.